PrivatErhverv

PrivatErhverv
RING TIL OS: 74 72 86 00
0

Særligt for dyrlæger

Direkte refusion og sundhedspakke administration.

Dyreforsikring Danmark har skiftet navn til ETU forsikring, men det ændrer ikke noget for dig som dyrlæge, ej heller vores kunder. I vil stadig opleve samme gode service og hurtige svartid.

Ønsker du brochurer til klinikken?

Vil du gerne have brochurer til hund, kat eller kanin og gnaver, eller måske dem alle sammen, så sender vi gerne det antal I ønsker frem til jer!

Alt I skal gøre er at sende en mail til [email protected] med klinik navn, adresse og antal stk. i ønsker og I vil herefter modtage jeres brochurer inden for et par hverdage.

Sundhedspakker
Sundhedspakker

Der er fortsat stigende efterspørgsel blandt dyreejere på sundhedspakker. Flere og flere klinikker tager sundhedspakkekonceptet til sig, som en integreret del af tilbuddet til kæledyrsejeren.
Vi har udviklet en løsning til klinikker, der gør det nemt og overskueligt for jer, samt giver jer den største indtægt på markedet ift. sundhedspakkeordninger.

De dyrlæger, som vi allerede samarbejder med, fremhæver vores lette administrative modul, som et stort plus. Her kan du sælge sundhedspakker på en let og overskuelig måde, og gennem salg af dem styrke klinikkens/hospitalets kundeloyalitet på et konkurrencepræget marked.

Samtidig vil vi også gøre opmærksom på, at vi udbyder en særdeles attraktiv løsning til den enkelte dyreklinik/hospital til håndtering af abonnementsordningerne.

Det eneste du og din klinik skal fokusere på, er behandling af dyrene og oprettelse af kunderne i sundhedspakke systemet.

Hvad er en sundhedspakke?
Sundhedspakken fungerer som en abonnementsordning, som sikrer at klinikken får tilset dyret mere end 1 x årligt
Hyppigere besøg på klinikken medvirker til forebyggelse af sygdomme, og sørger for muligheden for at kunne lave undersøgelser og diagnosticere tidligt i et forløb, samt forbedrede muligheder for kontr
Flere besøg på klinikken skaber mersalg og loyalitet, og giver en tættere kontakt mellem kunderne og personalet
Klinikken garanteres en mere fast månedlig indtjening uanset hvordan besøgene ellers fordeler sig på året
Sammensætning af sundhedspakken
  • Klinikken bestemmer selv navn på sundhedspakken
  • I samarbejde med konsulenten sammensættes pakke indhold og pris
  • Indholdet har typisk fokus på forebyggende behandlinger, så som vaccination, blodprøver &
    tandbehandlinger
  • Rabatter på andre ydelser, produkter & foder, kan være med til at kunden vælger de gode produkter til, og kan øge fokus på en ydelse der tilbydes på klinikken, fx laser eller fysioterapi
Hvad tilbyder ETU Forsikring?
Intet dyrt opstartsgebyr
Ingen lang binding
Lav administrationsudgift
Nemt overblik over indtegninger via ETU-website, hvor I får jeres egen side
Opstartshjælp til både sammensætning af pakkens indhold og pris
Fuld oplæring af systemer
Løbende opfølgning og støtte
Alle kunder med en aktiv sundhedspakke får 10% rabat på sygeforsikringer hos ETU Forsikring
Hvordan kommer I, i gang med sundhedspakkerne?
Hvordan kommer I, i gang med sundhedspakkerne?

Ønsker I at høre mere om sundhedspakkerne så kontakt vores salgsafdeling på:

Direkte skaderefusion 

Vi har gjort det nemt for jer at finde ud af vores forsikring og dækninger. Skulle I have kunder der forespørger direkte skaderefusion, så kan vi også klare dét, endda ret nemt.

Vi har sammensat en vejledning til jer på klinikkerne, således at I kan printe (evt. laminere den) og have den liggende dér hvor det giver mening for jer!

Ønsker I den som PDF, kan I gemme den og printe den ud, klik hér.

  • Vi har ingen krav om fuldmagt.
  • Fakturaen fremsendes pr mail til [email protected]
  • Skriv gerne enten i emnefeltet eller i tekstfeltet at fakturaen fremsendes til direkte refusion efter aftale med kunden. Det er en fordel hvis I har kunde- eller police nummer påført enten i mailen eller på fakturaen. Kundens navn og adresse skal dog gerne fremstå rigtigt på fakturaen, således at vi kan finde frem til kunden.
  • I får et autosvar på at anmeldelsen er modtaget.
  • Hvis I ønsker besked på dækning samme dag eller fx inden operation, så send os en mail og skriv HASTER i emnefeltet, så skal vi nok svare ASAP eller ring til os på 74728600
  • Når sagen er færdigbehandlet, får I en mail retur med erstatningsbeløbet. Selvrisiko og beløb der ikke er dækningsberettigede, skal kunden selv afregne med jer. Mailen vil også indeholde faktura nummer samt navn på kunden, vi anbefaler at I gemmer denne mail i tilfælde af uoverensstemmelser, fejl eller lignende, indtil sagen er afsluttet.
  • Overførslen påføres fakturanummer, så I kan finde frem til den i jeres system.
  • Erstatningen bliver overført til jeres CVR-registrerede konto. Hvis der ønskes overført til anden konto, skal dette fremgå sammen med anmeldelsen.