PrivatErhverv

PrivatErhverv
RING TIL OS: 74 72 86 00
0

Sådan anmelder du en skade

Skulle uheldet være ude, kan du her læse om, hvordan du anmelder en skade hos os.


Anmeldelse af skade

For at anmelde en skade kan du logge på "Mit ETU". Du skal bruge dit NemID til at logge ind med. 

Derefter vælger du hvilken forsikring skaden skal anmeldes på, og udfylder de formularer du bliver ledt igennem. Du kan kun vedhæfte dine dokumenter, faktura, kvitteringer mm hvis du er logget ind via NemID.

Du er også velkommen til at sende din faktura til os på mail. For det meste kan vi behandle skaden ud fra dette. Send din faktura og beskrivelse af skaden/sygdommen til os på [email protected]

Hvis du er i tvivl, er du altid meget velkommen til at ringe til os på telefon 74 72 86 00 eller brug ovenstående mail til din forespørgsel.


Direkte refusion til din dyrlæge

Vi har mulighed for at tilbyde direkte skaderefusion til din dyrlæge, hvilket betyder at du som kunde ikke skal lægge penge ud for skader, der er omfattet af din forsikring.

Vi behandler sagen og afregner det dækningsberettigede med din dyrlæge, hvorefter du selv skal afregne den eventuelle rest der måtte være, for eksempel selvrisiko eller køb af ikke-dækningberettigede produkter, foder eller behandlinger med din dyrlæge.

Vi kan ikke stilles ansvarlige for overholdelse af betalingsfrister ved direkte refusion til dyrlægen. Udgifter i forbindelse med refusionen, rykkergebyr eller andet, er ikke omfattet af forsikringen.


Behandlingstid

Du må forvente en behandlingstid på op til 21 hverdage - vi bestræber os selvfølgelig på at behandle din sag så hurtigt som muligt.

Du vil altid få svar retur på mail når din sag er færdigbehandlet. Hvis vi har yderligere spørgsmål til din sag, retter vi henvendelse til dig eller til din dyrlæge.