Privat Erhverv
Forsikringer
Beregn pris
Anmeld skade
Kundeservice
Din rådgiver

Forhandlerlogin
Kontakt
Vejhjælp
Privat Erhverv

Spørgsmål og svar

Få svar på det meste, når det passer dig. Vælg en kategori nedenfor.

Kategorier
Indboforsikring

Jeg er flyttet, skal jeg foretage mig noget?

Er du flyttet, skal du huske at melde adresseændring på Borger.dk, så får vi automatisk besked. En ny adresse betyder, at prisen på dine forsikringer kan ændre sig.


Hvor længe er mine børn dækket under min indboforsikring?

Har du hjemmeboende børn, er de dækket under indboforsikringen uanset alder. Flytter de hjemmefra, er de dækket under din indboforsikring, indtil de fylder 21 år, såfremt de bor alene.


Hvad er en glas/kumme dækning?

En glas/kumme forsikring dækker f.eks. hvis en rude, dit toilet eller en håndvask går i stykker ved en pludselig skade.


Hvad betyder pludselig skade?

En pludselig skade defineres som en skade, der sker hvor både skadesårsag og skadens virkning er øjeblikkelig og uventet. Årsag og virkning skal ske samtidig og ikke over et tidsrum.

Bemærk at det er en tilvalgsdækning på din indboforsikring.


Gør det nogen forskel, hvis jeg har alarm installeret i mit hjem?

Hvis du har en alarm med tilkobling til døgnbemandet vagtcentral og alarmen har været tilsluttet på gerningstidspunktet, betaler du ikke selvrisiko.


Hvordan anmelder jeg en skade?

Hvis uheldet er ude, kan du anmelde din skade online døgnet rundt eller ringe til os mandag-torsdag mellem 9-16 og fredag 9-14.15 på 74 72 86 00. Du anmelder en skade ved at logge på Mit ETU med dit NemID. På Mit ETU kan du vedhæfte dokumenter samt følge status på din skade.

Du kan også anmelde en skade ved at klikke på ’anmeld skade’ i menuen øverst på siden eller klik på anmeld skade knappen øverst i højre side.


Ring 74 72 86 00
Har du brug for hjælp? - Vi er klar til at vejlede dig.
Tilmeld nyhedsbrev
Hold dig opdateret og vær den første til at modtage tilbud, tips og nyheder.