Privat Erhverv
Se alle forsikringer
Anmeld skade
Kundeservice
Din rådgiver
Job
ETU veteranløb 2022

Samarbejdspartnere
Kontakt
Vejhjælp

Om ETU
Nyheder
Forsikringstjek
Svindelpolitik
Persondatapolitik
Forbehold

Særligt for dyrlæger
e-Boks
Trustpilot
Finansielle informationer
NemKonto
Afgifter
Gebyrer og indeksregulering
Klage
Retshjælp
Privat Erhverv

Spørgsmål og svar

Få svar på det meste, når det passer dig. Vælg en kategori nedenfor.

Kategorier
Bilejerskifteforsikring

Hvordan tegner jeg ETU Basis, Bronze, Sølv og Guld?

Du tegner dem igennem din bilforhandler, når du køber en ny eller brugt bil.


Hvad omfatter ETU Basis, Bronze, Sølv eller Guld?

De omfatter fejl på de elektriske og mekaniske komponenter, som indgår i forsikringspolice. Fuldstændige vilkår fremgår af forsikringsbetingelserne.


Hvad kræves der for, at ETU Basis, Bronze, Sølv eller Guld dækker?

Servicen skal overholdes ift. producentens fastsatte serviceintervaller.


Hvor dækker ETU Basis, Bronze, Sølv eller Guld?

I alle EU lande og lande tilknyttet EØS. 


Hvordan forlænges garantien?

Kontakt din bilforhandler eller ETU Forsikring.


Kan jeg overdrage ETU Basis, Bronze, Sølv eller Guld?

Ja, såfremt forsikringstager sender en skriftlig anmodning til ETU Forsikring.


Skade på bilen – hvad gør jeg?

Kontakt din forhandler for anbefaling af værksted. Udfyld skadesanmeldelsen sammen med dit værksted via vores hjemmeside - www.etuforsikring.dk.

Når vi har modtaget din skadesanmeldelse, udfører vi en hurtig, kompetent og objektiv skadesopgørelse. Skadesvaret sendes skriftligt til dit værksted.


Ring 74 72 86 00
Har du brug for hjælp? - Vi er klar til at vejlede dig.
Tilmeld nyhedsbrev
Hold dig opdateret og vær den første til at modtage tilbud, tips og nyheder.