PrivatErhverv

PrivatErhverv
RING TIL OS: 74 72 86 00
0

HR koordinator

Er du 100 meter mester i HR drift?

Vil du være med til at styrke vores HR-dagsorden? Er sikker dokumenthåndtering bare en af dine forcer? Og trives du med en varieret hverdag? Så er du sandsynligvis vores nye HR koordinator.

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde?
Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde?

ETU er et familieejet forsikringsselskab og familier, de passer på hinanden. Det er i den ånd, vi siden 2007 har draget omsorg for vores kunder. Vi tilbyder forsikringer til kunder, der har behov for en god kundeoplevelse, og som værdsætter den personlige kontakt.

Vi tilbyder dig
Et selvstændigt job med fart over feltet i en virksomhed, der hele tiden udvikler sig
Dit eget jobområde med en række af afvekslende opgaver
Kompetente kolleger i et miljø, hvor samspillet er vægtet højt
En fleksibel arbejdsplads med en uhøjtidelig omgangstone
En løn, der modsvarer dine kompetencer
Pensionsordning, sundhedsforsikring og andre personalegoder
En aktiv personaleforening
Hvad vil det sige
Hvad vil det sige at være HR koordinator hos ETU Forsikring?

Som HR Koordinator bliver du en del af vores Compliance team. Sammen med en HR Partner sikrer du, at hele vores HR-område er dækket af, og du har ansvaret for den administrative del af vores HR-processer. Jobbet er en deltidsstilling fordelt på ugens 5 hverdage, og du vil arbejde på vores kontor i Rødekro.

Dine opgaver spænder vidt:

  • Administration i forbindelse med igangsætning, support og opfølgning på vores HR-processer
  • Udarbejdelse af kontrakter, tillæg til kontrakter og andre medarbejderdokumenter
  • Administration og support i forhold til tidsregistrering, sygefravær, ferie, orlov mm.
  • Administration i forbindelse med uddannelse, kurser, certifikatstyring
  • Dataudtræk og statistikker på udvalgte HR-nøgletal
  • Generel sparring med ledere og medarbejdere på HR-spørgsmål
  • Medvirke til implementering af nye forretningsgange, politikker og procedurer på HR-området
  • Medvirke ved opbygning og implementering af HR-system
  • Ad hoc HR-opgaver
Hvad kigger vi efter?

Vi leder efter en kollega, der gerne har relevant uddannelse eller efteruddannelse indenfor HR. Du har arbejdet med de administrative discipliner, der følger processerne i et HR årshjul, og har du erfaring fra den finansielle sektor, er det en ekstra fordel.

Det vi især kigger efter, er om du:

  • Har solid HR erfaring som f.eks. HR assistent, HR administrator eller andet tilsvarende
  • Er stærk i de mest almindelige personalejuridiske forhold
  • Har en procesorienteret tankegang
  • Arbejder selvstændigt og med struktur
  • Kan formulere dig præcist både mundtligt og skriftligt
  • Agerer professionelt med den nødvendige grad af diskretion
  • Er imødekommende og serviceminded
Kan du se dig selv hos os?

Hvis det har vakt din interesse, og du ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte HR Partner Kirsten Bøjler Dall mandag til onsdag på tlf. 3059 0774. Du skal sende din ansøgning og dit CV til [email protected] mrk. ”HR Koordinator”. Vi behandler ansøgninger og udvælger kandidater løbende.

Tiltrædelse: så hurtigt som muligt – men vi venter gerne på den rette.